lunes, 26 de septiembre de 2011

Benvinguts al meu blog

Hola, hem dic Carlos García, benvinguts al meu blog, acontinuació us parlaré sobre els meus hobbis: M'agrada molt jugar al futbol, m'agreden molt els videojocs de cotxes, futbol i de guerra, i d'altres d'aventura tipus assassin creed. Practico l'esport del futbol al club deportiu Fontsanta Fatjó (FNT). Jo vaig al col·legi Sant Antoni Mª Claret (SAMC) i aquest es el meu ultim any en aquest col·legi i desprès farè Bachillerat a La Santissima Trinitat o als Salesians de Sarrià. El meu antic equip era el Cornellà però m'he canviat, i quan dexi elfutbol segurament intenti jugar a Handbol, encara que no s'em doni molt bé :D. Un altre hobby que tinc es jugar a la ps3, m'agrada molt jugar al fifa, al gran turisme 5 i el black ops, pero de aqui a poc hem comprare el fifa 2012 i el Battlefield bad company 3, espero que us agradi tot el que penji al meu blog.
 Una salutació per a tothom. :)

14 comentarios:

  1. Carloos! M'agrada molt el teu bloc : els acudits el fons.
    Desitjo que el futbol et vagi molt bé i que t'agradi moltíssim!

    ResponderEliminar
  2. magrada molt el teu bloc, pero el xiste d'avui no em fa gens de gracia..(:

    ResponderEliminar
  3. em senbla molt divertit el teu bloc carlitoss, també m'agrada molt el fons i el joc de sota.
    molt bé carlos segueix així

    ResponderEliminar
  4. se nota que tu has currat, molt bé carlos X)

    ResponderEliminar
  5. Carloos! m'agrada el teu blog, encara que el fons es masa fosca per a mi... (:

    ResponderEliminar
  6. M'agrada el teu bloc, es molt original lo de posar chistes

    ResponderEliminar
  7. molt bo el teu bloc, m'agrada sobretot el rellotge. Adeu!

    ResponderEliminar
  8. m'agrada molt aquest bloc carlos sobretot per el rellotje i a mi també m'agradan aquest tipus de videojocs!!

    ResponderEliminar
  9. M'agrada molt el teu blog, es molt original

    ResponderEliminar
  10. Hola Carlos,el teu blog es molt xulo, i el disseny tambe!

    ResponderEliminar
  11. Carlos, gracies per portar-me la motxilla al cole, pels matins. Cuidat!

    ResponderEliminar
  12. A mi també m'agraden molt els videojocs, però sobretot el futbol!!

    ResponderEliminar