jueves, 10 de noviembre de 2011

Sistemes operatius

A continuació jo us explicaré com he creat el meu power point i com l'he pujat a slideshare.net. Primer vaig començar creant el power point desde el mes básic que era fer la portada i començar a fer la introducció, després el vaig anar desenvolupant a partir de l'índex. Al començar aquest treball jo ja venia amb una "base, per què jo ja sabia el que era un sistema operatiu i quins eren els principals, i a partir d'aixó ho he anat desenvolvupant la resta. Un cop fet el power point vaig entrar a http://www.slideshare.net i el vaig penjar, pero no accepta cualsevol versió i vaig aver de pasar-ho a la versio power point 95.














Pd: Espero que us agi agradat aquesta nova entrada i si voleu veure el meu power point sobre sistemes operatius visiteu la següent pàgina:


No hay comentarios:

Publicar un comentario